#آتش به اختیار

«امام علی علیه السلام : مردم دشمن آن چیزی هستند که نمی دانند»
#آتش به اختیار

#آتش به اختیار

«امام علی علیه السلام : مردم دشمن آن چیزی هستند که نمی دانند»





صاحب من خالق من داور من یاور من...

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۳۲ ب.ظ

دریافت

 گنه دم به دمم آتش توفنده شدم

هم شدم از توبه خجل هم ز تو شرمنده شدم

صاحب من خالق من داور من یاور من

حیف تو را داشتم و غیر تو را بنده شدم

شعله ای از نار بدم، شاخه ای از خار بدم

با نظر رحمت تو باغ گل از خنده شدم

قطره بدم بحر شدم ذره بدم مهر شدم

بلکه درخشنده تر از مهر درخشنده شدم

وصف تو شد عزت من هجر تو شد ذلت من

با سرافزار ولی بی تو سرافکنده شدم

التماس دعا 🙏🙏🙏 .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۱
امیرعلی بابائی

نظرات  (۱)

فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس اشتراک گذاری ویدیو...اهنگ...فایل


https://98share.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی